Een webshop begint met een idee van de opdrachtgever. In de eerste fase gaat Dima aan de slag om dit idee tastbaar te maken, er wordt een concept opgesteld. Dit concept wordt besproken met de opdrachtgever. Zodra er overeenstemming is bereikt over het concept wordt er een design gemaakt. De basis voor het gehele traject wordt in dit stadium gelegd.
Stap 2, de ontwikkeling en realisatie van de webshop. Dit gaat uiteraard niet van de een op de andere dag, om er zeker van te zijn dat het gewenste eindresultaat gerealiseerd wordt zijn er meerdere tussenstappen.
Zodra de site gebouwd is gaan we over naar stap 3. In deze fase kan de site in de praktijk getest worden, er kan her en der nog gefinetuned worden voordat de site gelanceerd wordt!
In de testfase kan goed ingeschat worden of de site aansluit bij de wensen en behoeftes die de doelgroep heeft.
Zodra een site is gelanceerd is de kous nog niet af voor Dima. Om er zeker van te zijn dat het maximale uit de site gehaald wordt gaat Dima in deze fase aan de slag met het monitoren en optimaliseren van de website. Er wordt nauwlettend in de gaten gehouden hoe de site presteert en waar optimalisatiemogelijkheden liggen.
Online Marketing is bij ons een integraal proces. Van het bedenken van een Online Strategie tot het uitvoeren van deze strategie, wij weten van aanpakken als het gaat om Social Media. Aspecten die bij ons aan bod komen zijn onder andere zoekmachine optimalisatie (SEO), zoekmachine adverteren (SEA), Social Media campagnes, en de rest!